Over Sims 2

Hallo. Ik heb de Sims 2 vandaag geïnstalleerd. Hij doet het gewoon ik kan wel spelen maar de muren flikkeren en zijn rood en de vloeren behalve het gras die zijn raar blauw. Wat kan ik hieraan doen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Nieuwe video kaart kopen! Heb ik ook gehad gewoon naar de computer zaak gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nieuwe videokaart kopen en/of meer ram geheugen want het kan of aan de videokaart liggen of aan de snelheid van je pc en dan hoef je alleen maar wat ram bij te kopen.