er zit een zwart streepje in het beeld van mijn ipod touch! hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

1 van je beeldlijnen in je schermpje van het display heeft de geest gegeven, waarschijnlijk een intern contact wat niet meer werkt.
Er zit nog garantie op, maar als je wacht is die over een paar maanden verlopen. Ga er mee naar een Apple service center.
Er zijn dan 2 mogelijkheden: zij vinden dat het onder de fabrieksgarantie valt of dat het door een uitwendige beschadiging komt.
Vraag vooraf om een prijsopgave als de reparatie buiten de garantie valt.