Digitale tv kpn

Kan iemand mij vertellen waarom op onze digitale ontvanger in de slpkkmr opeens alleen maar Ned.1,2 en 3 te ontvangen zijn? We zijn nl het boekje kwijt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ik denk dat je abonnement verlopen is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is iets mis met je kaart die erin zit, als je probeert om de kaart eruit te halen zal je zien dat 1,2,3 nog steeds zichtbaar is. Dus ik denk dat je even met KPN moet bellen om te vragen wat er met de kaart aan de hand is, of hij zit er verkeerd in, of er is iets met je abbo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank jullie voor de reakties, dan idd even contact met KPN opnemen!