Een snelle en effectieve manier stuk of 100 Duits woordjes te leren?

Morgen een so en nog niet geleerd...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe is het gegaan?
Volgende keer véél eerder beginnen!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slecht! Maar toch nog bedankt voor de tips, ik ben in slaap gevallen tijdens het leren, schiet dus niet heel erg op;D
Volgende keer eerder beginnen is zeker een goed voornemen!!

Antwoorden (4)

Dan ben je nu veeeeeeeeeeeeeel te laat!
Of: de hele nacht doorleren en erinstampen!

Toegevoegd na 54 seconden:
En gauw van GV af!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De woorden invoeren op wrts.nl en daarmee de hele tijd oefenen. Het kost misschien wat tijd, maar door het invoeren leer je de woorden ook al. Al ben je nu al wel heeeel laat met leren, maar zeker een tip voor de volgende keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
60 woordjes goed leren dan heb je zoeizo een voldoende eb dat schelen er 40;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De moeilijkste woorden goed leren. Er zullen heus wel een paar woorden zijn die je zo weet met een beetje logisch nadenken.