Moet wiet opgewarmd worden of kan je t ook zeg maar door de fanta gooien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (5)

nee hoor je hoet het niet te verwarmen als je het maar binnen krijgt is het genoeg maar door de fanta ijkt me niet erg smakelijk.je kunt je er overigens wel flink beroerd van gaan voelen vergeet dat niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of over een gebakken eitje strooien...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet zo opeten, daar wordt je alleen maar beroerd van!

Even in de koekenpan met wat boter bakken. Dan smelt de THC in de boter en kan je er thee of cake mee maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan wel,maar fanta met stukjes is denk ik niet erg lekker.
Heb het wel eens gekocht in een milkshake, was wel te doen :)
Sowieso niet te veel erin doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof me,
Je kunt er beter helemaal niet aan beginnen. Ik heb in de familie heeeel grote problemen zien ontstaan door wiet. Blijf er maar beter helemaal af!