Hebben mensen in ontwikkelingslanden ( zoals delen van Afrika) ook brillen of moeten die het maar met een slecht zicht doen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je kunt tegenwoordig je oude bbrillen inleveren bij de opticien. En die gaan vervolgens naar afrika toe en dat soort landen. Ook zijn er meerdere vrijwilligers die met hun goede doel brillen opsturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bbrillen is brillen. Kleine spelfout. Verder uitstekend antwoord. Sherlock
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt ja.

Andere antwoorden (3)

Die moeten het met slecht zicht doen. Als ze niet eens genoeg te eten hebben gaan ze denk ik geen geld uitgeven aan brillen.

Maar misschien in de iets rijkere delen van Afrika wel, dat weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee Mirandaa, deze mensen hebben geen Hans Anders op de hoek! Trouwens, met hun financiële omstandigheden liggen de prioriteiten anders dan bij ons! Zij moeten keuzes maken......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal zijn er wel goeie doelen met tweedehans brillen.