He man je moet digiradoe gaan spelen je weet wel zo n holle boomstam dan treen je een spier in je keel die r voor zorgd dat je lucht klep in je keel goed afsluit veel suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je overgewicht hebt of degene die snurkt,
Maar hier inhuis is afvallen de remedie geweest om minder luid te snurken

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moeilijk!

Met open mond slapen, overgewicht, neustusseenschot-probleemen, op je rug slapen: het kan allemaal de oorzaak zijn. Dus eerst de rzak zoeken.

Dan zijn er keelsprays te koop , neusklemmetjes, tennisbal in je pyama naaien zodat je niet op je rug gaat liggen,monbeugels...

Bij de huisarts in de wachtkamer liggen folders hierover. Ga er eens langs en bespreek gelijk dit probleem.

Het is een hardnekkig iets hoor, dat snurken. Genoeg partners hebben elders in het huis al een bed gevonden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen overgewicht , niet roken en geen alcohol gebruiken! Soms is er sprake van een slaapapneu of zijn de amandelen de oorzaak!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad, alcohol en apneu zijn zeker een van de oorzaken van snurken. "+"
Anti snurk beugel