Mijn tuin is één grote kattenbak Wat kan ik daar tegen doen?

Zelf mijn eigen katten poepen in de tuin

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Kattenschrik dat is een plantje die door een ontzettend scherpe geur de katten uit de tuin houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Koffiedik verzamelen en op de plekken strooien waar ze vaak poepen. Dit is een effectieve en natuurvriendelijke manier; ze krijgen het aan de pootjes en vervolgens ook in de mond en koffiedik smaakt erg bitter. De kat vindt dit erg vies en associeert vanaf dat moment de lucht van koffie met de negatieve ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prikkeldraad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verhuizen naar een flat