Als je een vette huid hebt, die je bijvoorbeeld hebt ingesmeerd met vaseliene. En gaat vervolgens onder de zonnebank. Zul je dan eerder bruin worden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.5K

Antwoorden (2)

Ik zou het niet proberen als ik jou was
Je verbrand eerder dan dat je er bruin van wordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zal er niet eerder bruin door worden. als je huid droog is van het gebruik van de zonnebank zal je door vaseline wel bruiner kunnen lijken.

bepaalde producten reageren op de UV stralen van de zonnebank en kunnen uitslag of een allergische reactie veroorzaken ook donkere/lichtere plekken op je huid kunnen een gevolg zijn van het gebruik van reguliere producten onder de zonnebank. (sommige parfum, deo, zalfjes etc)

het is verstandig je in te smeren voor je de zonnebank onder kruipt. gebruik hiervoor een middel dat er speciaal voor gemaakt is.
blijft je huid droog kan je het na het gebruik van de zonnebank insmeren met een product voor een droge huid.