Wat kan er aan de hand zijn, als ik m'n tv aansluitkabel al in m'n tv heb zitten en in het stopcontact maar hij het niet doet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tv nog niet aangezet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind je het gek, die tv aansluitkabel moet niet in de stopcontact!!!

Antwoorden (1)

Tv uit?
Is er wel 'toevoer', is je kabel abbo betaald?
Gaat de tv wel aan? Dwz: zit er stroom op het stopcontact? Is de stekker/adapter kapot?
Als de tv wel reageert op de afstandsbediening: is het snoer voor de kabel kapot?
Zijn de batterijen van de AB leeg?
Zijn de tv kanalen goed ingesteld?

Zo maar enkele vragen die bij me opkomen.