De brandmelder ging net 1 seconde af zonder enige aanleiding Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Batterij is leeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak komt dat doordat de batterij dan leeg is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal nog wel een paar keer gebeuren totdat je de batterij verwisseld. Mooi systeem dat hij dat zelf aangeeft. Anders zou je denken dat je goed hebt gehandeld door brandmelders aan te brengen maar doen ze het niet als ze het wel moeten doen. Zelf haal ik de batterijen uit de brandmelders als ik met vakantie ga. Dan kunnen ze niet eindeloos piepen als er niemand thuis is.
Stof in de melder, daar kan die ook van afgaan soms ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Droger van de wasmachine in de buurt? Anders batterij idd leeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Battetij idd leeg.. Zou m maar snel vervangen anders blijft ie afgaan en spreek uit ervaring als ik zeg dat dat geen pretje is ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oooo dat had ik dus ook vannacht om 1 uur!! Stroom moest eraf en we konden er amper bij omdat ie boven het trappenhuis hangt!
Idd geen pretje
Misschien stond er iemand te roken in je gang zonder dat je het weet.
Slaap lekker...