Vraag 3G verbinding iPad

Zou graag een iPad willen kopen maar als je dan een met 3 g neemt is hij 100 duurder maar moet je dan ook nog eens het abbonoment van het internet betalen of zit dat dan inbegrepen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Nee is niet inbegrepen, er bestaan overigens app om de wifi versie via 3G te verbinden maar kosten ook rond 100 dus komt uiteindelijk op hetzelfde neer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een iphone hebt kan je kiezen voor een duosim. Dan kan je de 3g op je iphone uit doen en verder gaan op je ipad.