Niet specifiek vandaag, maar er gaan geruchten dat hij 2 camera's heeft, en grotere boxen. Ook zou hij lichter en platter zijn. Apple houdt helaas stevig de kiezen op elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt als het goed is over een niet al te lange tijd uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is gezegd dat er maar heel weinig GB in zal zitten (net als Iphone 5) en dat alles dat je wil hebben eg. Muziek, video, doc etc. gestreamd wordt vanf een cloud of je eigen computer.