Als je verkouden bent en snottert, hoe zorg je dan dat het over gaat??

Ehhmmm....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Neusspray stomen met dampo veel snuiten naar het strand maar niet naar de huisarts!
Of gewoon in bad met ecaliptus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je neus snuiten of neusspray ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft tijd nodig.

Ondanks beweringen, zowel afkomstig uit de farmaceutische industrie als de alternatieve sector, is het medisch niet bewezen dat een verkoudheid door medicatie kan worden voorkomen of genezen. De symptomen kunnen wel worden bestreden, maar het is onzeker of de duur van de verkoudheid kan worden verkort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snuiten is niet zo goed, kun je bijholteontsteking van krijgen. Een goede remedie is een afgestreken eetlepel zout oplossen in een liter lauw water. Doe de inhoud in een halve literfles, bijv spa, met zo'n drinktuit. Boven de wasbak: een neus dicht en spuit in de ander het zoute water. Herhaal dit nogmaals en dan over naar de andere neus. Het is niet fijn, alles kraakt in je oren en het loopt je neusgaten uit maar het werkt echt! En het voorkomt tevens een bijholteontsteking. Ook goed in te zetten als je de pijn in voorhoofds- en neusbijholtes voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kokend water in een tijltje/grote kom doen, je hoofd erboven hangen en een handdoek op je hoofd leggen. Lekker stomen :)