waarom vind ik helemaal geen bluetooth apparaten zoals mobiels enz. op mijn ipod met bluetooth ik heb al paar keer geprobeerd maar ik vind niks?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Klopt, niet alles can de Bluetooth stack is geïmplementeerd (nu is die ook vrij uitgebreid). Als je een jailbreak uitvoert dan kun je dacht ik veel meer programma's installeren vanuit Cydia. Misschien zit er hier een bij die het juiste protocol over Bluetooth wel ondersteunt. Nu is het alleen interessant voor headsets en als alternatief voor wifi met spelletjes (bv shrek carts).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook met mijn iPhone: ik kan niemand vinden, maar anderen mij wel. Ik kan ook niks verzenden en ontvangen! Ik denk dat het een bug is van de iPhone/iPod. Je moet anders is een klacht indienen bij de klantenservice. ;)