Wat zijn de speciale dingen die jij met je kind doet?

Ik heb bijvoorbeeld soepdag, dan maak ik een soepje met de staafmixer en moeten zij raden wat er in zit.....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een leuk idee. Dan kan je ze beetje bij beetje aanleren om steeds nieuwe dingen te eten. Ga ik zeker aan andere moeders met kleine kinderen aanraden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En je krijgt in ieder geval de groenten er in bij ze....

Het beste antwoord

Zelf geen kinderen maar ik weet nog vroeger bakte mijn moeder samen met mij en mijn broertje chocolate chip koekjes voor de kerst. Familietraditie.

We vonden het heerlijk om de koekdeeg op te eten... Zo lekker, ik heb er nu alweer zin in. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb ze van jongs af aan geleerd op commando te ontspannen... Ze wisten nooit waarom ik dat deed, maar nu zijn ze volwassen en kunnen dat nu als vanzelf... En zijn er heel blij mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We waren er dol op... Vooral net voor het slapengaan...
Samen op de bank onder een dekbed met een stapel films en met een berg snoep en chips uren films kijken.
Later met mijn zoon, een heleboel afleveringen van Friends achter elkaar kijken onder het genot van een pilsje en lekkere hapjes. Hebben we vaak herhaald in voor hem en mij moeilijke tijden, we konden de afleveringen dromen, maar bleven er om lachen.
Met mijn dochter dagjes naar de sauna, vroeger samen naar een "huilfilm"en daarna ijs eten.