Is het goed als je 11 jaar bent en afvalt, dat je dan een hongergevoel hebt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Hoeveel weeg je dan? Het ligt dr aan, tip:water drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom ben je met 11 al aan het afvallen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee.
Je bent in de groei en moet genoeg eten.
Afvallen op jou leeftijd mag alleen onder professionele begeleiding!!
Ik zie aan je vele vragen hierover dat je nu al te veel geobserveerd bent met lijnen en je gewicht!
Ik zou je ouders willen waarschuwen:pas op voor een eetstoornis !!!!!
Ik weet waar ik over praat,ik was bijna dood!(ik woog 34 kilo)
Ik wil je echt waarschuwen:je bent verkeerd bezig.
Ik bedoel het goed..