Is een iphone ook schadelijk voor de mens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
Als je sommige vragen hier ziet, zou ik zeggen van wel :p

Antwoorden (4)

Als je hem tegen je hoofd aan gegooid krijgt wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha lol :p
De straling is ook schadelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is met alle telefoons zo dan.
Ja, want hij houd je echt bezig zodat je weinig tijd overhoudt voor nuttige dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit de vraagstelling neem ik aan dat je ook probeert te vragen of telefoons in het algemeen gevaarlijk zijn. Een iPhone heeft net zoveel "straling" als andere telefoons. En zoals iemand anders al zei. Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat dit slecht voor je is. Er is laatst zelfs bewezen dat deze straling de kans op Alzheimer vermindert. Ik hoop dat dit jouw vraag voldoende beantwoord...