Komt er post vandaag op maandag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons is vandaag post bezorgd, door tnt.

Antwoorden (3)

Meestal niet, maar héél soms wel.
Amadea
13 jaar geleden
Bij ons wekenlang niet, alleen een rouwkaart. Dacht dat de maandag afgeschaft was. Tot laatst een bankafschrift op maandag in de brievenbus. Heb ik er eens op gelet.

De postbode fietst inderdaad langs, met een flinterdun stapeltje in haar hand voor de hele straat. En op andere dagen sjouwt ze zich een breuk aan de stapels. Drie keer terug naar die fietstassen. Dus mondjesmaat bezorging op maandag. (hier, dus. Hoeft niet voor heel NL te gelden natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar heel weinig

de post sortering werkt niet op zaterdag nacht en zondag overdag en dat merk je dan op maandag bij de bezorging
Bronnen: