Sinds mn pa is gaan hardlopen snurkt hij zelden tot nooit meer. Intensief sporten verwijd de luchtwegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tjx, zijn we mee bezig. Oorzaak is inmiddels duidelijk, ze is verkouden ;)

Andere antwoorden (7)

İk heb er ook een thuis:) ik ben met hem naar snurkpoli geweest allemaal testjes draadjes heel gedoe bekeken door kno arts. Werd gezegd of aanbevolen om zijn amandelen weg te laten halen en gelijkertijd geholte wat vrij te maken.en dan was de kans nog maar 50 % zijn dat het zou verminderen. Mijn man deed het dus niet. Voor 50 procent vond hij de ingreep te groot. En daarna kreeg ik nog is een acceptgiro van de ziekenhuis van 260 euro ook al was hij aanvullend verzekerd dit werd dus niet vergoed door verzekeraar. Werd niet vooraf verteld:( dan wet je dat ook gelijk. Maar ik weet ptecies wat t is. Soms lijkt hetvalsof ik naast een motor lig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier ook eentje:) maar ik had laatst gehoord over een soort pleister die je op je neus plakt en dat je dan minder snurkt, je kunt t ff googlen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Logisch dat al deze vrouwen nog op zijn dan :) dat van die neus dingen help niet ik heb dat ook al geprobeerd bij hem inclusief met een keel spray, nou ik kan hem vol plakken maar hij gaat weer zn gang. Dus = weggegooid geld. Wat wel helpt is soms een schop geven dan is hij even stil. En dan gelijk in slaap vallen lukt dat niet volgende sessie weer een schop dus :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou lekker vriendelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zeker bij ons ook momenteel de oplossing :D
* apart gaan slapen.
De "verplichting" om bij elkaar in een bed of zelfs in een kamer te slapen is eigenlijk heel raar.

* Ik had een collage (vrouw) met hetzelfde probleem. Heel ernstig. Haar man ging ergens een bed voor zichzelf plaatsen en sliep dus vaak apart.
Maar dat vonden ze toch ook niet leuk.
Toen heeft zij, de snurkende collega uiteindelijk een anti snurk beugel laten aanmeten.
Dat was even wennen, maar het schijnt goed te helpen.
Kosten ongeveer 300 euro.
Maar wel weer vrede in huis.

http://www.snurkapotheek.nl/SomnoGuard-SP/Bekijk-alle-producten.html

http://www.snurken.info/behandeling.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snurkt je man alleen als hij op zijn rug ligt (of het ergst als hij op zijn rug ligt) verlicht hem dan een pyjama te dragen.

naar aan de binnenkant op het rugpand een paar dikke knopen zodat man lief niet vrijwillig meer op zijn rug zal liggen of in zijn slaap op zijn rug zal draaien.

de andere tips zijn natuurlijk ook uit te proberen waard.

succes en een goede nachtrust gewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
EchtgenotE, het is dus zijn vrouw, of heb ik dat nou mis... xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
las over de E heen dus je hebt gelijk..... maak van de pyjama een nachtpon, lees ipv zijn, het woord haar en bij man het woordje vrouw.
was niet goed wakker (snurkende MAN naast me) :O)
Feit is dat je niet elke nacht opnieuw slaapgebrek moet hebben omdat je partner zo vreselijk snurkt....
Als er geen hulpmiddelen meer zijn: neusspray/keelspray, beugeltje, tennisbal op zijn rug.operatieve ingreep, dan een andere slaapplek kiezen. Maakt niet zoveel uit toch? Je bent nog in hetzelfde huis...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is ook een kans op slaapapneu.
Chek de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had t zelfde probleem...
Mijn man heeft zich ns goed na laten kijken en bleek licht apneu te hebbben!
Heeft nu n gebit boven en onder!
We slapen heerlijk nu!
Succes!