Wat is het slechtste antwoord op GV?

Wat ik hiermee bedoel; welk antwoord heeft de meeste minnetjes gekregen, en is zo blijkbaar het minst gewaardeerde antwoord?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar volgens mij is dat niet terug te vinden zonder alle vragen door te lopen en te turven - onbegonnen klus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad, ik hoop ook dat iemand zoiets nog weet; met zoals mmm nog wist dat er ergens 1 was met meer dan tien plusjes (zie andere vraag)

Antwoorden (2)

Ik heb ooit 11 minnetjes (en 6 plusjes) gekregen voor mijn eerlijke antwoord op de vraag wat ik ging stemmen bij de verkiezingen voor het Europees Parlement.

Ik beschouw ze zelf als geuzenminnetjes ;-)

Wie biedt meer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn er 12... ( maar feitelijk was het natuurlijk geen 'slecht' antwoord)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarnet nog 11, maar ongetwijfeld zijn er mensen die alsnog bezwaar hebben tegen de Grote Boze Wildersstemmer ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, inmiddels heeft het bewuste antwoord al 14 minnetjes. Ik ga voor het record!
Sommige antwoorden van XiniX leverden tot wel 17 minnetjes op...

Wellicht zijn dat de slechtste antwoorden...

(die 17 kan door de tijd variëren, niet alleen doordat het aantal altijd kan oplopen of dat het op enig moment toch nog gewist wordt, dus of de 17 minnetjes antwoord (of vraag) nog bestaat dat kan ik dan weer niet zeggen)...