Qua grote ongeveer tot je 18e, maar je borsten zijn je hele leven in beweging. Als je in gewicht veranderd groeien of krimpen je borsten mee, maar ook bij zwangerschap groeien ze en bij borstvoeding geven, daarna nemen ze weer in grote a. In de overgang verliest je lichaam het bindweefsel en dus de huidelasticiteit en zullen ze weer wat slapper worden.

Toegevoegd na 37 seconden:
a=af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ongeveer tot 18 jaar. Daarna gaat het bindweefsel slapper worden waardoor de borsten een andere vorm krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot wanneer jij wil denk ook borstvergroting