Via iTunes kan je een film op je iPod zetten door het filmbestand (dat je dus in een mapje op je computer hebt staan) naar je iTunes te slepen. Als je dan gaat synchroniseren etc. En dan vervolgens op je ipod naar video gaat, staat hij daar en kun je hem afspelen. Het is niet moeilijk als je snapt hoe het moet. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan best een alternative player downloaden uit de AppStore. Avplayer en oPlayer spelen de meeste soorten film standaard af en je kan ze naar iTunes slepen of met wifitransfer heel simpel overbrengen via je webbrowser in je pc als je de kabel er eens niet bij hebt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iTunes van Apple werkt prima. Via de website www.apple.com/nl kan je support pagina's bekijken voor iTunes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Downloaden in mp4 of avi bestand op www.thepiratebay.org (utorrent installeren) dan de app 'BuzzPlayer' kopen. En dan synchroniseren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vlc downloaden, daarna via itunes films erop zetten. Snel en goed