Nog meer ruimte?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is iets wat wij nog niet ontdekt hebben:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk is er geen einde aan de ruimte maar als net er wel is denk ik andere ruimte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een volk bestaande uit kleine blauwe mannetjes met een witte muts!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De chinese muur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ik droomde vroeger altijd dat de ruimte een schilderij was die iemand tkende en er gewoon een lijst omheen zat. Met allemaal kleine witte stipjes. Dus miss ben ik helderziend en loopt een kft andere schilder ons gwn een beetje te fucke