Wat te doen als je 06 nummer vervallen is?

Niet voor een bepaalde datum opgewaardeerd met Hi Prepaid. Betekent dit dat ik een nieuwe sim-kaart moet kopen met een nieuw nummer? Of kan ik toch nog mijn nummer behouden?

Toegevoegd na 12 minuten:
Als ik zomaar een nummer bel, krijg ik te horen dat m'n tegoed 12 maanden geldig zou zijn. Dit zijn echter 6 maanden. Ook zou ik vandaag nog kunnen opwaarderen via 1244 volgens de stem die ik te horen krijg, maar 1244 zegt 'je mobiele telefoonaansluiting is niet meer geldig'.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

ik heb dit ook gehad met mijn 06 nummer die was om de een of andere reden ook ineens geblokkeerd en wat ik ook probeerde niets hielp...uiteindelijk heb ik maar een nieuw sim kaartje gehaald en dus ook een nieuw nummer...heel vervelend en ik begrijp er nog steeds niets van waarom dit opeens gebeurde... gewoon nieuw kaartje halen dus..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou kijken of je contact kan opnemen met hi en daar veder vragen succes in iedergeval en eventueel contacten laten weten via ander nr dat dit het geval is....