Dromen, wat zegt het?

Wat zegt het over iemand als die na elke nacht nog precies weet wat hij of zij heeft gedroomd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

dat diegene geen jointjes rookt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heeft hij daar waarschijnlijk heel goed op geoefend, want dat kun je gewoon trainen door jezelf voor te nemen om zodra je wakker wordt, eerst na te denken over je droom.

Waarschijnlijk herinnert deze persoon zich ook alleen de laatste droom voor hij wakker werd, want per nacht droom je een aantal keren en elke droom is eigenlijk maar een hele korte 'flard'.

Of hij heeft een hele levendige fantasie en zuigt dromen uit z'n duim.