Nee.

Soms met zekerheid niet, soms wel. Maar als ik iets denk te begrijpen, weet ik nooit zeker of ik het begrijp. Meestal begrijp ik het ook echt als ik denk dat ik het begrijp, maar soms kom ik er pas later achter dat ik het toch niet heb begrepen, of dat ik het verkeerd heb begrepen.

Nu maar hopen dat jij de vorige alinea in één keer begrijpt... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Kun de vraag nog één keer herhalen?
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
hahaha : )
Niet altijd alles, niet alles altijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja begrijpen wel maar de handelingen duren vaak wat langer om het erin te krijgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee.
Bijvoorbeeld op school. Sommige vakken moet ik 6x uitgelegd krijgen en dan snap ik het nog niet, andere snap ik ook zonder uitleg.
In het algemeen begrijp ik veel na 1 keer, maar sommige dingen zijn na 1 keer niet begrijpen (en vaak na 6x nog steeds niet)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar meestal wel... Ik ben snel in begrijpen en reageren...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, absoluut niet.
Ik las een keer in de krant het woord slaplukkers. Ik dacht dat er stond: slap-lukkers. Er bleek sla-plukkers te slaan.

En wiskunde en Grieks snap ik nog niet eens na 100 keer xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak wel, maar soms dénk ik iets in één keer begrepen te hebben. Wanneer ik het voor mezelf in eigen woorden herhaal, blijkt dat het toch anders is dan ik in eerste instantie begreep.

Maar kom niet bij mij aan met ingewikkelde wiskundige berekeningen, want daar begrijp ik echt niets van :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, sommige dingen moeten me zes keer uitgelegd worden, vanuit verschillende invaldhoeken.
14 jaar geleden
Nee, dat dan weer niet. Ik heb altijd eerst een "landkaart" nodig van de context wil ik begrijpen en waardevol kunnen reageren op datgene wat ik geacht word te begrijpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik heb er zo'n twintig jaar over gedaan om te onthouden dat debet links en credit rechts staat, maar echt snappen doe ik het nog steeds niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee!!:P
ik moet het soms zo vaak uitgelegd krijgen dat ze op een gegeven moment zeggen: .... laat maar :P