Wat te doen tegen veel zweten?

Gebruik een deo stick ben ook naar de dokter geweest. Hij gaf mij een medicijn maar deze hielp ook niet echt. Graag advies

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

dan moet je bij de kruidvat therme kopen dan zweet je 5 dagen niet meer, helpt echt!:d
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Jezelf niet opwinden over dingen helpt vaak ook wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn diverse mogelijkheden. Als het om de oksels gaat, heb je speciale pads, een soort okselinlegkruisjes.
Daarnaast kun je met Botoxinjecties de zweetklieren stilleggen - maar bedenk wel dat zweten ook een functie heeft.
Hier staat ook nog een middel genoemd: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/38779-overmatig-zweten-dit-kunt-u-er-tegen-doen.html
"SyNeo 5
Dit is een spray die de zweetgeur afbreekt. SyNeo 5 brengt u op na het douchen en daarna bent u zo'n 5 dagen van het zweet af. U blijft wel zweten, alleen heeft u geen last van de nare geur. SyNeo 5 is verkrijgbaar bij de apotheek."

En er is een patiëntenforum voor mensen met hyperhidrosis (overmatig zweten): http://www.overmatigzweten.nl/ , misschien dat ze daar ook nuttige tips hebben voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sineo 5. Redelijk duur, maar je zweet 5 dagen gewoon NIET (bij mij een week) Wordt ook op aanraden van dermatologen gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Odorex werkt ook erg goed!! (voor je oksels)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt van veel af! Zweet je echt veel of denk je dat? Bijv. Schaamte. Zit je in puberteit, overgang of heb je een ziekte of, ook veel voorkomend , stress? Elke dag douchen en dan deo en katoenen, niet te strakke kleding dragen helpt erger worden voorkomen.

Als je meer transpireert wanneer er anderen bij zijn dan is er wellicht sprake van een sociale fobie!

Bij geconstateerde overmatige transpiratie, kun je bepaalde klieren
Laten dichtschroeien!