Een vriend heeft mij een flesje Poppers gegeven. Wat kun je ermee en wat doet het met je?

Poppers

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Het zorgt ervoor dat je anus ontspant,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poppers kunnen je een ''geile'' kick geven.
Of het echt werkt weet ik niet, maar het zou je wat geiler horen te maken..

Toegevoegd na 1 minuut:
Trouwens, je zou er ook een kleine energie kick van kunnen krijgen.

Of het nog legaal is weet ik niet, op wikipedia stond van niet, maar volgensmij is er een andere soort ''poppers'' nog wel te koop ( met mindere werking wellicht?) misschien dat je deze hebt gehad.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ps. je hoort het niet te drinken ( mocht je dat denken). Tenminste, zeggen sommige websites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb gisteren ook twee flesjes gekocht. Heb vandaag een vriendin uitgenodigd en ga de hele nacht lekker snuivend neuken...