Hoe kan ik een melding maken naar de moderators van mensen die zich niet aan de regels houden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je de computer aanzet en inlogt op goeievraag kun ja markeer vraag aanklikken en dan krijg je verschillende opties dit gaat niet vanaf je iphone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt de vraag markeren zodat ie verwijderd wordt. Er zijn daarvoor verschillende redenen te noemen ( kun je aanvinken) Als het heel erg is kunnen ze ook een privéberichtje sturen naar de gebruiker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onder de vraag staat 'melden', druk dat je kan melden, succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat staat er bij mij niet alleen antwoord. Ik zit via me iPhone heeft dat er mee te maken dan?
Kimath
13 jaar geleden
Via de iPhone kun je ook melden, door gebruik te maken van de mobiele website http://m.goeievraag.nl
Vind ik persoonlijk beter werken dan de app.