Hoe kan ik mezelf motiveren om te fitnessen?

Ik bn niet dik ofso maar ik wil wel wat spiertjes erbij. Maar de motivatie is er niet jammer genoeg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je kunt jezelf een doel geven. Bijv als je 2 weken vier keer p/w sport. Dan koop je eindelijk een game die je wou. En eind elke week een lekkere vette hamburger gaan eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als de motivatie er niet is, dan wordt het heel lastig. Waarom zou je jezelf kwellen met een verplichte gang naar de sportschool als je daar totaal geen zin in hebt? Wat vind je belangrijker: je spieren of je gemoedstoestand? Er zijn ook wel andere manieren om fit te worden of blijven: fietsen, wandelen, hardlopen, zwemmen, dansen, yoga, allemaal dingen die je in jouw eigen tijd kan doen. Of een sport in verenigingsverband gaan doen die je wel echt leuk vindt. Maar als je niet van de verenigingen en clubjes en fitness-scholen bent, dan is het wel moeilijk om gemotiveerd te blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door Een mp3 speler mee te nemen.
Ik heb een iPod classic en daar zette ik dan series op van tv. Bv THE Simpsons en tijdens fietsen keek ik ernaar. Sucses
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer anders op internet een plaatje van een 'rolmodel' te vinden die er ongeveer net zoals uit ziet als jij zou willen en hang die boven je bed

OF

Wat voor mij altijd heel goed werkt is wat gezelschap. Veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga met zijn 2en en sleep elkaar mee. Doe ik ook... Al 6 jaar en t werk