Als je ex op msn zegt eerst scheld ik je uit dan schop ik je dan sla ik je en dan vermoord ik je en hij doet altijd wat hij zegt wat moet je dan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Gesprek opslaan en doorgeven aan politie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent duidelijk bang maar dat is nergens voor nodig zet je niet verschut en last zien dat je het niet zomaar laat, bel de politie als hy doorgaat met bedreigen en chanteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sla de tekst op, laat het lezen aan je vriendinnen en ouders. Dit is absoluut geen leuke bedreiging. Het zijn nu nog praatjes maar zorg er wel voor dat andere ervan op de hoogte zijn. En zij kunnen je ook goede tips geven. Besteed nu zoiezo totaal geen aandacht meer aan die jongen. Want het is een triest geval die blijkbaar problemen met zichzelf heeft als ie zich op opfokt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed antwoord
aangifte of op zijn minst meding bij de politie
blijf niet in je eentje zitten en ga zeker niet zitten kniezen.je bent echt de eerste ex niet die met de dood bedreigd word sterker nog als iedere ex die bedreigd werd zou overkomen waar ze mee bedreigd werd waren er een hoop minder mensen.grote kans dat je ex zn frustratie uit door flink te razen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangifte doen! Laat je niet gek maken door zo'n zielig figuur en laat zien dat jij jezelf serieus neemt en dus naar de politie gaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En alle gesprekken bewaren natuurlijk!