Waarom is er een vraag- en antwoordlimiet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
>:( geef dan geen reactie ofzo...

Het beste antwoord

Omdat je op die manier ook mensen uitfiltert die een account maken, en dan even op alle vragen gaan antwoorden met 'kijk eens op www.blabla.ergens'.
Daarnaast kunnen nieuwe gebruikers zo ontdekken hoe de site werkt, en zo voorkom je doorgaans veel vragen en antwoorden die niet aan de richtlijnen voldoen (zie op de site -> help -> richtlijnen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben gewoon een gebruiker, maar ik ben sinds juli actief hier, dus ik heb wel een en ander opgepikt.
Al doende leer je ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dit was gewoon precies wat ik wilde weten. Merci! :)

Andere antwoorden (1)

Anders word er gespamd