Veel mensen zeggen dat dingen zoals het heelal onverklaarbaar zijn.....

maar wat vind jij onverklaarbaar

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je maar lang genoeg doordenkt, dan is alles onverklaarbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat je er een fotootje van een pissende diender bij plaatst?!?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is niet geheel onverklaarbaar, de diender piest hier namelijk niet
Of God bestaat ja of nee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het onverklaarbaar dat mensen kunnen trappen in sommige zaken die je bij Opgelicht of Undercover in Nederland ziet.

Laatst gezien dat een man je papiertjes verkocht, die je na behandeling met chemicalien zou kunnen omtoveren tot geld...

Twee dingen zijn onverklaarbaar en onvatbaar: oneindigheid van het heelal en de menselijke domheid.
Alleen van dat heelal weet ik dat nog niet zeker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben nog nooit iets tegen gekomen dat ik onverklaarbaar acht. Ik kom wel regelmatig dingen tegen waar ik geen verklaring voor weet.

Ik weet echter ook dondersgoed dat, alleen omdat ik het niet kan verklaren, niet betekent dat niemand het ooit zou kunnen verklaren.

Toegevoegd op 19-06-2009 05:58:33
En zelfs als niemand een verschijnsel ooit kan verklaren, dan is het in mijn optiek logischer dat men de verklaring niet heeft gevonden, dan dat deze niet bestaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het onverklaarbaar dat al dat water op de foto door het urineren van de politie-agent is ontstaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kom je erbij dat het onverklaarbaar zou zijn? Die uitspraak is toch nergens op gebaseerd?

Er zijn veel dingen die (nog) onverklaard zijn. Dat is heel iets anders dan onverklaarbaar.

Vroeger was bliksem onverklaard. Al snel bedacht men de toorn der goden - toen was bliksem verklaard. Toen onze kennis over de natuur toenam, kwam een andere verklaring: elektrische ladingen, ionenkanalen, doorslag. Bliksem is dus nog steeds verklaard, maar de huidige verklaring is beter dan de vorige, omdat ze beter past in het grote geheel.

Zo zullen er steeds meer dingen die nu nog onverklaard zijn, gaandeweg worden verklaard.

Of iets echt onverklaarbaar is, zullen we nooit weten. We kunnen alleen weten dat iets onverklaard is. Wie weet krijg je morgen een briljante inval, waarmee je het onverklaarde verklaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat de wereld draait.
Dat de mens bestaat zichzelf ontwikkeld en ook nog eens zelf doorheeft dat het bestaat en zichzelf ontwikkeld. Dat de mens zoveel kennis heeft (van het verleden).