hoe kun je zo veel mogelijk geld besparen als je heel graag van shoppen houdt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Naar de wibra en de zeeman gaan, dan zie je eens hoeveel je overhoudt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10 blauwe plekken, een gebroken neus pink en hart (van het schelden)
Bij alles wat je ziet denken in jezlef: heb je dit echt nodig? Heb je niet al genoeg hempjes/broeken/anderedingen? En als je hrt per see wilt kan je in nog wat andere winkels kijken of het niet goedkoper te vinden is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen geld meenemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Regel van 10 doorlopen:

Welk effect heeft het product op mijn gevoel over 10 minuten.
10 dagen
10 maanden
10 jaar

En dan bedenken of het je waard is om daar nu t geld aan uit te geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen creditcards aanschaffen. Je kan bij de bank een pinlimiet aanvragen zodat je uitgaven beperkt blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf ga altijd shoppen zonder geld mee, als ik heel leuk vind en het hebben wil kom ik er later voor terug. Zo koop ik niets overhaast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijken of iemand het op Marktplaats verkoopt