Ja als je 1€ per nummer betaald
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet weet, geef dan geen antwoord
Nee, Spotify is een streamingprogramma en géén downloadprogramma. Het hele idee van Spotify is dat je niet HOEFT te downloaden omdat je de muziek streamt en dus ten alle tijden kan beluisteren (als je het voor jouw juiste account aanschaft)..

Toegevoegd na 4 uur:
Oh sorry, ik heb ff research gedaan en het kan wel.
Volgens mijn vriend kan je gewoon op BUY klikken en dan kan je het toch downloaden