Aangezien er geen cao is voor de audiologie, is er geen vastomlijnd kader voor de salariëring. Bedrijven en ketens stellen zelf het minimum- en maximumsalaris vast. Dit kan daarom per bedrijf verschillen. Ook opleidingsniveau en ervaring spelen hierbij een rol.

Ter indicatie: Een audicien in loondienst verdient ongeveer tussen de € 1.800,- en de € 2.500,- bruto per maand.

Als leerling audicien ontvang je het wettelijk minimumloon. Dat is per 1 januari 2011 € 491,40 voor een 16-jarige, waarbij het met je leeftijd oploopt tot € 1.424,40 vanaf je 23e. Afhankelijk van je kennis en ervaring kun je soms meer verdienen dan het minimumloon.
Dit zijn salarisindicaties voor 2011.