Uit je kat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor deze zinvolle informatie ;-p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geniaal..:)
Dat weet nog niemand precies...
"De wetenschap heeft tot nu nog niet met zekerheid kunnen aantonen hoe katten spinnen. Er zijn verschillende theorieën in omloop:

Vibrerend strottenhoofd

Katten spinnen door hun strottenhoofd op een bepaalde manier te doen vibreren. Een mechanisme in de hersenen zendt via de zenuwen signalen naar het strottenhoofd om de luchttoevoer enkele keren per seconde ritmisch af te snijden.

Trillende ader

De kat kan een grote ader, die over het middenrif loopt, laten trillen door spieren samen te trekken.

Bron en meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spinnen_%28kat%29
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door dat ze lucht in en uit ademen gaan hun stembanden trillen en dat word bij de kat spinnen genoemd