Is Wasa (knackbrood) lichtgewicht als ontbijt (3 stuks, 120 cal. p/st) verstandig?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dit hangt van je eetgedrag van de rest van de dag af. Als jij wilt afvallen en je doet dit bewust op die manier dan kan dat verstandig zijn. Zelf ben ik absoluut geen ontbijter. Voor mij zou dit prima kunnen omdat ik om een uur of tien een appel eet en om één uur lunch. Maar als dit het enige is dat je eet tot de lunch dan is dit erg weinig. Omdat je te weinig gegeten hebt, ga je dit op een ander moment van de dag compenseren door dan weer meer dan gemiddeld te eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nou, de theorie is dat je s'ochtends best wel een wat steviger ontbijt mag hebben aangezien je dat toch makkelijk over de dag verbrand. Het is met name s'middags en s'avonds dat dergelijke produkten bijdragen aan je dieet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik toevallig vd week op. Dat was alleen voor tussen de middag. Ochtend bevat vooral magere yoghurt of vla en beschuit met bijvoorbeeld 30+ kaas en stukje fruit.