Wie heeft er weleens via focalprice.com besteld en weet hoelang de levertijd duurt?

Ik heb op 10 januari 9 producten besteld. Hiervan is er maar 1 van binnengekomen. Heeft er iemand hier ervaring mee? Kwamen de pakketjes door de brievenbus of moest je ze bij het postkantoor ophalen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Op de site staat binnen 7 tot 15 werkdagen, maar die zijn al verstreken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik zou contact opnemen met de customer service, je kunt niet bellen maar wel een bericht sturen. Normaliter als ik pakketjes bestel en ze bezorgen het als ik niet thuis ben dan heb ik een briefje in de bus dat ik het bij het postkantoor op kan halen.

Haal je, je pakketje dan niet op dan wordt het na een aantal weken teruggestuurd naar de afzender.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt, denk dat dat het geval is. Maar ik hoop van niet want dan duurt allemaal nog langer!maar bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (3)

Als je volgens mij meerdere dingen besteld kan het wel eens later komendenk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou rekening met enkele weken. Bij mij heeft het wel eens meer dan een maand geduurd. Slim is om je producten apart te bestellen en niet te veel in 1 bestelling (verzending is immers toch gratis) mijn ervaring is dat hou kleiner de bestelling hoe sneller het aankomt. Heb nog nooit een bestelling bij hun gedaan die niet aankwam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mechien was er nog maar een lever baar en komt de rest nog