Als ik iets heb gedroomd en het gebeurt nog een keer.is het Dan de ja vu?? ALS je het ook echt gedroomd hebt en het komt nog eens voorbij

Ik droom meestal dingen die echt gebeuren,ongeveer elke nacht. En Dan denk ik niet van ; oh dit heb ik reeder gezien, maar ik heb het dan ook ECHT gedroomd. Ben ik Dan paranomaal ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Antwoorden (4)

Paranormaal of knettergek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan, maar ik denk dat t wel meevalt, het kan ook toeval zijn en omdat je er op let lijkt t dus geen toeval :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf je dromen op kijken of t klopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste mensen dromen op een nacht over 101 of meer dingen. Het moment dat je wakker bent ben je meestal alles weer vergeten, maar dit is nog wel opgeslagen in je hoofd. Als er dan ineens iets gebeurd wat ongeveer of precies samengaat met hetgeen dat je hebt gedroomd, dan leggen je hersenen een link.

Paranormaal zijn bestaat volgens mij niet, wat wel bestaat zijn mensen die op een compleet ander manier denken, functioneren dat ze andere mensen kunnen laten denken dat ze paranormaal zijn.