Mijn beste vriend heeft een vriendin maar zij doet nogal moeilijk. Ze wil niet dat het openbaar word, mijn vriend wil dat juist wel. Wat kan hij doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar zij heeft niet echt een reden.. Hij heeft er heel veel moeite mee dus..

Antwoorden (3)

Vragen wat de reden is waarom ze het niet openbaar wilt maken en dan verder kijken of haar overtuigen omdat hij dat wel wil. Verder kun je niet veel doen, je kunt het moeilijk openbaar maken als zei dat niet wil, als die dat wel doet zullen er waarschijnlijk conflicten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij moet op ballet gaan en dan praten met de meisjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Get used to it.....