Stel je voor: je kan je een persoonlijke assistent veroorloven, die altijd voor je klaarstaat. Wat zou je hem/haar voor je laten doen?

Hij/zij staat 24 uur per dag voor je klaar en kan in principe alles voor je doen/plannen/organiseren/verzorgen/regelen, etcetera. Je kan hem/haar inzetten voor je werk, maar ook voor je persoonlijke leven.

Wat zou je hem/haar voor je laten doen?

Aanvulling na acht antwoorden: Ik bedoel niet iemand voor het huishouden. Daar kan je een schoonmaakster voor inhuren.

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor alle antwoorden!

Antoni
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hieronder volgt een deel van mijn aanvankelijke antwoord: Het is een heel goede vraag, maar je zult er nooit een goed antwoord op krijgen tenzij je het in de praktijk kon brengen; zo’n aanbod brengt pas na verloop van tijd echt het slechtste in mensen naar boven. Het voorgaande deel van het antwoord waarin ik een voorbeeld gaf van wat sommige mensen van zo'n persoonlijk assistent(e) zouden kunnen vragen, met mijzelf als stuitend onderwerp (iemand anders kun je toch niet als schertsvoorbeeld neerzetten) van eiser van seksuele diensten is door de moderator op verzoek van de vraagsteller verwijderd wegens: "Schunnig en ongepast antwoord." De vraagsteller gaf mij de mogelijkheid om de vraag in gekuiste versie zoals hierboven te herplaatsen, waarvoor ik hier bedank.

Het beste antwoord

Mijn scriptie laten typen. Wat een narigheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

Ik zou haar alles laten opschrijven wat ik zeg, en het vervolgens laten ordenen.

Koken, schoonmaken en andere hand en span diensten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw bezig houden zo dat ik mijngang kan gaan ;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Niet grappig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt wel, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idd
haar met respect behandelen en geen onzinnige dingen laten doen dat vind ik het belangrijkste
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haar gewoon menselijk behandelen (slapen,eten,drinken,vrije tijd,vakantie etc.) en nuttige, kleine klusjes laten doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn huishouden, ik ben er niet goed in en hij/zij waarschijnlijk wel, maar van 24 uur per dag zou ik gek worden. Ik zou zelf meer weg zijn (werken, helpen op school, naar de sportschool, de stad in etc) maar het lijkt me heerlijk om elke dag in een opgeruimd schoon thuis te komen waar alles gewassen en gestreken is, dat de tuin gedaan is, zodat je veel tijd aan de kinderen, partner en andere belangerijke personen kunt besteden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles waar ik te lui voor ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral inzetten voor het grovere schoonmaakwerk, zoals de badkamer en keuken, kelder uitruimen, onkruid wieden. Koken af en toe, want dat vind ik zelf veel te leuk om te doen. En als ze dan klaar is samen gezellig een bakkie doen.

Toegevoegd op 17-06-2009 21:29:11
Oh, en een goede massage sla ik ook niet over!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat ik zelf kan, doe ik zelf. Dus zou ik haar iets laten doen wat ik niet zelf kan: 'n goeie massage.
Daar knapt een mens van op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar mijn werk sturen.
14 jaar geleden
Niets ik ben blij dat ik het nog zelf kan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn financiën in orde maken en houden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhmm.. Huiswerk maken, maar dan leer ik zelf niks, dus dat is niet zo handig.. ik zou alles wat er tegen me gezegt word(door leraren en vriendinnen) op laten nemen, zodat ik dingen terug kan luisteren, en bijvoorbeeld een les opnieuw kan beleven, als ik geen zin had om op te letten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk niet veel, ik wil het liever allemaal zelf doen.
echt een hekel aan als iemand iets van mij overneemd of iets gaat doen wat ik moet doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorgen voor koffie en drop !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle administratieve taken en vooral mijn prioriteitenlijstje telkens herhalen in alle talen en alle toonaarden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zij word dan mijn geheugen:)