Bestaan er analoge klokken die niet tikken?

Ik wil een analoge klok (met wijzers dus) in mijn slaapkamer, vind digitale maar lelijk. Alleen dat getikt is vervelend als je wilt slapen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ja! Ik heb er laatst een gekocht bij de Aldi voor 7 euro. Allerlei leuke "vintage" modellen met gewone wijzers en zelf een secondenwijzer, met achtergrondverlichting. De secondenwijzer tikt niet, maar beweegt continue. Ik vind het een leuk dinkie en heb ook iets tegen tikken 's nachts. Nou, zelfs als je je oor er bovenop legt hoor je nauwelijks enig geluid. Het assortiment wisselt wel steeds bij Aldi, dus je moet niet over een maand of wat gaan kijken, dan vis je achter het net. Succes!