Wat is het nut van de "betaald" sticker op een krat bier?

In veel supermarkten wordt er een sticker op een krat bier geplakt nadat deze is betaald. Ik zou wel eens willen weten waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
7.5K

Antwoorden (4)

Worden vaak onderin een winkelwagenje gezet zodat de cassiere het niet ziet. De sticker geeft aan dat je niet gestolen hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord is niet schokkend. Op deze manier kunnen ze zien dat je het kratje betaald hebt en niet gejat. Anders zou je stiekum het kratje onder op je wagentje kunnen laten staan en dan zeggen tegen medewerkers : heb ik betaald. Nu zeggen de medewerkers : o ja? Waar is je stickertje dan ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie dat ze dit met name bij de Albert Heijn doen.
Wat ik zie is dat er cassierès zijn, die de sticker op het kratje plakken ipv op de flesjes. Het gevolg is dat er kratten in omloop zijn met een "betaald" sticker erop.

En andersom-> stel je hebt een krat waar reeds betaald op staat, mag je hem dan zonder nogmaals te betalen meenemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet helemaal hoor, heb er al verschillende gezien waar nog een betaald sticker op zat
Simpel: omdat de krat bier betaald is.
Ik weet niet wat jouw vraag eigenlijk is.

Toegevoegd na 4 dagen:
En je krijgt geen statiegeld als er geen sticker op zit.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij wil misschien een betaald sticker op een niet betaalde krat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
poehpoeh.....