Ik slaap 's nachts pas rond 11u, met het gevolg dat ik ruim te laat kom elke ochtend?

Ik ben pas rond half elf, elf uur echt moe voordat ik kan slapen? Ervoor niet maar rond een uur of 4 ben ik wel moe? Moet ik nu slaappillen bij de huisarts halen? Wat raden jullie aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ik heb precies hetzelfde. Je moet proberen je ritme aan te passen en in plaats van half 11 in je bed te liggen half 10 gaan. Zonder telefppn tv en andere dingen die afleiden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga het proberen, hoeft geen huisarts aan te pas komen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee :)
Hoe oud ben je? Als je in de puberteit zit komt het vaker voor dat je pas laat in slaap valt, heb ik zelf ook. Zet drie wekkers en laat je kleine broertje je uit bed slepen. Wedden dat je dan op tijd wakker bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof het of niet maar ik heb al drie wekkers! XD