waar kun je als iemand van 16 het beste werk krijgen.. (bijbaan)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (14)

Supermarkt, bezorger etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoonmaken, supermarkt, winkel, pizzabezorgen, kranten lopen, dat is het wel zo'n beetje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bezorger, chinese rest,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
V&D, of misschien een andere winkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
informeer eens bij een uitzendbureau. niet dat je daar persde een baan hoeft aan te nemen maar je kuntj e daar orienteren... Zij handelen tenslotte in banen. Is er iets dat je leuk vind of lijkt, ga dat dan gewoon eens proberen... Vind je het niks dan is er zat andere keus, zeker op jouw leeftijd... Via het voormalig arbeidsbureau ( weet niet hoe dat tegenwoordig heet) kun je ook een orientatietraining volgen als het goed is... Ook de krant biedt banen en er zijn sites via google...

IN veel bekende winkelketens maar ook kleinere winkels zijn er vaak wel zat banen te vinden.

Ook hiermee ben je wel even zoet: http://werk.startpagina.nl/
Als je nou nog niks vindt weet ik het ook niet meer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan wat je leuk vind! Vind jij het leuk om vakken te vullen zoek de buurtsuper op! Maar rijs je graag vraag of je bij rijder mag worse part time voor een bezorg bedreif maar wil je buiten zijn kan je kranten lopeb ochtend en avond ben je graag bij dieren zoek eeb asiel of kinderboerderij! Of vin je schoon maken leuk! Ga je bij bij de buurtsuper vragen naar huishoudelijk hulp(op het bord met kaartjes) je kan okk als 16jarige inschrijven bij een uitzend bureau voorbij baan Vertel wat je leuk vind en zei zoekeb werk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer iets te vinden wat aansluit bij je hobby's, of kies voor een baan waarin je veel dingen moet doen die je goed kan.

Bv. als je van cijfers houdt, ga ergens met Excel werken enz.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je iets doet wat je leuk vindt of goed kan, dan gaat de tijd sneller en je zal het beter naar je zin hebben.
13 jaar geleden
Serieus overal...
Ik werk nu zelf als beveiliging bij kleine evenementen, en winkels ik volg dan nu ook sinds kort opleiding beveiliger!
Ik ben zelf wel 17 jaar, maar ik fitniss wel al 3 jaar en weeg momenteel 90 kilo met vetpercentage 7% dus je kan wel nagaan dat ik aardig breed ben en heb ook zelf 8 jaar kickboksen gedaan nogsteeds trouwens misschien had het anders wel wat moeilijker geweest!
Maar een andere vriend van mij werkt weer in een ict bedrijf!
En een andere streetwise, dat is een bedrijf die met kleine groepjes langs dure gaan voor goede doelen betaald ook aardig goed en natuurlijk houd je ook altijd kranten bezorger, pizza bezorgen en albert heijn enzo over maarja dat staat voor later niet zo goed op je cv wel beter dan niets!

Ik zou zegge denk wat jij later wil worden en zoek in die richting en ga dan langs winkels bij jouw in de buurt langs om daar werk te krijgen!
Als jij dat later echt wil dan word je vaak al aangenomen voor dat je een diploma heb en wil je nouw toevallig kapper worden zou je der wel kunnen gaan werken maar niet knippen! Wel logisch ook een vriedinnetje van mij doet dit bv. En die weet nu wel hoe het er aan toe gaat bij een kappersbedrijf!

Over iedereen waar ik het over had is 16 tot 18! Nog veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Detailhandel 100%
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ In de detail handel ja!
(met andere woorden gewoon in een winkel) Supermarkt verdient het meeste.
En het is geen zwaar werk!
En als je gezellige collega's hebt is het ook nog eens leuk!
Supermarkt. Tegenwoordig willen ze liever jongere mensen omdat het goedkoper voor hun uitkomt. Ik heb een keer meegemaakt, toen ik nog 18 jaar oud was ging ik naar de alberthijn. Een vriend van me werkte daar al een paar jaartjes. Het ging toen allemaal makelijk totdat er 3 jongens binnen kwamen om te sollociteren (ong 16 jaar). Daarna kregen we ook niks meer te horwn van de manager
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik gwn bij de albert heijn ofzo gaan solliciteren, ik ben 17 en verdien 4,04 euro p/u. Maar gisteren kregen we het laatste half uurtje niet uit betaald om een onverklaarbare reden-.- vieze flikkers dat het zijn. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste zou ik zeggen Albert Heijn. Dit omdat deze winkelketen de beste werkgever is. Je verdient daardoor ook erg goed.

In het bezit van een brommer rijbewijs kan je ook nadenken over bezorgen. Als je de goede zaak kiest (niet de eerste de beste pizza tent) verdien je hier ook veel door de fooi die je krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de horeca. Nog even en dan begint het seizoen weer, vanaf Pasen is er altijd veel vraag naar horecawerkers, zowel in de bediening als in de keuken en je krijgt bovendien nog je aandeel uit de fooienpot.
Succes!