dat zou ik niet weten dat moet nog uitgevonden worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is nu net de hele clou van het uitvinden ..

Andere antwoorden (25)

Die van het wiel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die uitvinding is er al ..
Zou willen uitvinden hoe ik meer wereldvrede en geluk zou kunnen brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een motor die op water loopt natuurlijk. En die verkopen aan Shell, zodat ie in de kluis gaat...
14 jaar geleden
Ik zou graag een vernuftig gevonden oplossing voor een probleem, meestal in de vorm van een product, willen doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een medische uitvinding voor de mensheid, een medicijn tegen kanker of een pil tegen vetzucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ezel die geld geeft (staart omhoog en maar geld schieten....) als ik het wil en niet als een ander dat wil.
Dat betekent dat ik een heel bijzonder octrooi zal moeten aanvragen. Maar dat moet ik nog uitzoeken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooit wel eens in de efteling geweest?
Héél toevallig had ik het er net over... Ik heb een nieuwe tv gekocht en toen dacht ik opeens; waarom zijn die dingen altijd zwart of zilver/grijs? Ik zou wel iets willen verzinnen (als het tenminste echt nog niet bestaat of geprobeerd is) waardoor je ,net als met je gsm bijvoorbeeld, een ander frontje erop kan zetten in de kleur die jij leuk vindt. Niet bepaald de uitvinding van de eeuw, maar vond t wel geinig ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sharp heeft een tijd tv gehad, waar je een hele verzameling lijsten bij kreeg: Van zwart to beukenhout... etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke, had ik echt geen idee van!
Een apparaat wat geluiden kan absorberen of isoleren zodat die niet meer hoorbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn er wel, kijk maar eens bij Yamaha Silent Brass, volgens mij werken ze door middel van resonantie. http://www.yamaha-europe.com/yamaha_europe/netherlands/10_musical_instruments/20_orchestra/30_silent_brass/10_silent_brass/10_the_system/the_silent_brass_system/index.html
Het medicijn tegen kanker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kledinghangers in de vorm van een t-shirt, zodat een shirt mooi glad opdroogt aan de waslijn, en niet gestreken hoeft te worden. Ze moeten natuurlijk redelijk "open" zijn, er moet wel lucht doorheen kunnen. Iets zoals kippengaas. En liefst op maat uit- en inschuifbaar. Het idee heb ik wel, maar de uitvoering moet ik aan anderen overlaten.. Anybody?? :)

Of anders autoruiten die niet aanvriezen in de winter. Lijkt me ook ideaal..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-hoe alles is ontstaan
-hoe je in de toekomst kan kijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe alles is ontstaan is geen uitvinding maar een ontdekking.
Iets waarmee je de zon heel plaatselijk kan laten schijnen, en iets waarmee je het heel plaatselijk kan laten regen.

En anders heel graag iets tegen het fileprobleem, van al die files word je ook niet echt vrolijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik wat zou willen uitvinden dan zou ik een direct-stem-apparaat willen uitvinden...

Wat zou dat dan zijn, dat zou een instrument zijn dat kan spreken vanuit het goddelijke, dus dat god een stem zou geven... En die stem zou ons dan vanuit het goddelijke aanbevelingen doen ten aanzien van de mensheid en de aarde...

Zo zou het DSA, ons kunnen gebieden om de globale opwarming te stoppen, bijvoorbeeld...

Zo iets zou ik wel willen uitvinden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat alle mensen dan als mutanten zouden leven? Nee dank je ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij zijn al mutanten hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leg een uit..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij zijn gemuteerde bacteriën, dat was de eerste levensvorm, alles is daarvan ontstaan... niet dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Darwin is zooo passé..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor dat zijn nu de gemuteerde darwinianen...
Een vervoermiddel dat geen ongelukken kan veroorzaken..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn uitvinding moet nog komen
Maar als hij er is zeg ik het je
En ben jij de eerste die het weet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een tijdmachine.
Laat de reacties maar komen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die ik wil doen: Ik zou het niet weten, anders had ik hem allang uitgevonden ;)
Maar die ik gedaan zou willen hebben... ehm.. computer denk ik :D maar ik zou ook wel Pythagoras willen zijn geweest ofzo ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een teleportatiemachine.
Geen auto's meer nodig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets waar veel geld mee te verdienen valt zoals medicijn tegen aids. $.$
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met het wiel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De oneindige energie capsule..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een nieuwe site: GOEIE TIP . NL !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De totale compatibiliteit tussen alle computers, printers, netwerken ,servers en een volledige automatische aansluitingsprocedure met alleen ingave van je wachtwoord en je email.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou ik je wel willen vertellen, maar dat gaat helaas niet omdat het octrooi nog niet is bevestigd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Auto waarbij je in kan voeren waar je heen wilt en dan wordt je daarheen gereden. Alle auto's moeten dan gps hebben. Als alle auto's dit hebben zijn er minder tot geen botsingen meer. De auto's weten van andere auto's hoe hard die rijden waar die rijden enz. Een stuk veiliger dus!