Wat moet je doen als je denkt dat je depressief bent en het niet zeker weet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Naar de dokter en het bespreken.
Of als je dat niet durft doe je eerst een test, staan er tal van op internet. Kun je eventueel een print van de uitslag maken en die meenemen als je daarna een afspraak bij de dokter maakt.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HUP: naar de dokter.

Dat zul je op bijna alle medische vragen hier
als advies krijgen.
Niemand kan van een afstandje jouw situatie beoordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Positief denken, uit onderzoek en filosofieën is gebleken dat een positieve gedachtegang al erg veel invloed heeft op de geest.

Ik begrijp dat het in bepaalde situaties erg moeilijk is om positief te denken, maar het helpt.

Mijn tip is: als je nog niet zeker weet dat je depressief bent, zorg er dan voor dat die bevestiging niet nodig is.

Succes!