Hoe kun je de muziek van je iPod overzetten (kopieren) naar je pc?

Goede freeware tip om dit te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op pc ipod iphone synchroniseert zet hij het over naar muziek en staat hij er bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iTunes hebt kan het wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is mogelijk met copytrance, volg deze link: http://www.copytrans.net/copytransmanager.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan wel

Als je de iPod aan de computer koppelt zie je bij iTunes je iPod rechts staan, ga naar het tapblad muziek (van je iPod) en selecteer 1 of meerdere nummers en sleep ze dan naar je bibliotheek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met het progamma ipen drive kan je van je ipod/phone een externe schijf maken en via dat programma op itunes alles op je pc zetten.